Forum
 

Oświadczenie Stowarzyszenia

W nawiązaniu do artykułu, jaki ukazał się w dniu dzisiejszym na portalu SportSlaski.pl Stowarzyszenie Klub Sympatyków Górnika Zabrze pragnie wyrazić swoje stanowisko odnośnie wypowiedzianych w w/w słów Pana Arkadiusza Trzeciakiewicza. 
Nieprawdą jest, że Prezes Spółki Górnik Zabrze Sport Marketing nie wiedział nic o niezadowoleniu kibiców z pracy, jaką wykonuje na Roosevelta, a jego słowa świadczą tylko o jego niekompetencji, bowiem nie trzeba poświęcić wiele trudu by przeczytać mnóstwo uwag, jakie kierowane są pod jego adresem m.in. na Forum Kibiców Górnika Zabrze. Podobne uwagi były przekazywane także prezesowi Górnika Zabrze Panu Jędrzejowi Jędrychowi podczas spotkania z kibicami, jakie miało miejsce ponad miesiąc temu w zabrzańskim Pubie Hattrick oraz pisemnie przez Stowarzyszenie.
O dziwo, mimo chęci rozmów z kibicami wyrażonej na łamach Sportu Śląskiego Pan Trzeciakiewicz nie znalazł czasu by pojawić się na w/w spotkaniu z fanami Górnika, a nawet nie zajrzał na forum, które jest prawdziwą skarbnicą pomysłów z zakresu marketingu i potrzeb kibiców zabrzańskiego klubu.

Wracając do zastrzeżeń, jakie budzi praca Pana Arkadiusza Trzeciakiewicza w klubie z Roosevelta to ich lista jest długa i nie ogranicza się tylko do wymienionych w artykule biletów, koszulek firmy Nike i piwa Górnik Zabrze.
Pytań zadawanych przez kibiców, na które brak odpowiedzi, jest znacznie więcej niż te w artykule.

- Dlaczego GZSM nie reklamowała wadliwej partii towaru firmy Nike u producenta, tylko przekazała ją do sprzedaży?
- Dlaczego nie wiedząc, że z początkiem nowego sezonu piłkarze Górnika będą występować w strojach firmy Nike nie podjęto akcji promocyjnych i działań zmierzających do likwidacji stanów magazynowych koszulek firmy JAKO?
- Dlaczego w Zabrzu i okolicznych miastach brak w sklepach produktów firmowanych logo Górnika: wody mineralnej i energetyka? Czy klub posiada przedstawicieli handlowych odpowiedzialnych za kontakty z sklepami zainteresowanymi sprzedażą napoi klubowych?
- Jaka jest faktyczna liczba niesprzedanych produktów firmy Jako?
- Czy Spółka posiada informacje o najbardziej chodliwych produktach dostępnych w sklepach kibica i czym spowodowane są przestoje w ich dostawach?
- Dlaczego w sklepach kibica występuje nagminny brak produktów, jakie można zobaczyć na stronie klubowej?
- Dlaczego koszulki meczowe, treningowe i cała kolekcja NIKE dostępna jest sporadycznie w sklepiku?
- Dlaczego ciągle występują problemy z dystrybucją biletów na spotkania Górnika rozgrywane na stadionie im. Ernesta Pohla?
- Dlaczego nie można dokonywać zakupów internetowych, mimo iż na stronie http://www.gornikzabrze.pl jest sklep internetowy?
- Dlaczego GZSM dokonuje likwidacji etatów, jeśli stać ją na leasing samochodu służbowego? Czy można potwierdzić główny zarzut, że pomimo słabego wyniku jeździ Pan drogim służbowym samochodem, co nie było praktykowane dotychczas w klubie?
- Dlaczego brak nowych reklamodawców na stadionie?
- Czy przychody ze sprzedaży słonecznika pokryją straty z wycofania piwa i kiepskiej sprzedaży napoi (wody i energetyka)?
- Dlaczego klub bardzo słabo kontynuuje rozpoczętą przez Stowarzyszenie akcję „Młody Kibic”?
- Dlaczego GZSM nie przeprowadza akcji wizerunkowych klubu?
- Dlaczego w czasie meczy rozgrywanych na Roosevelta brak dodatkowych stoisk z pamiątkami?
- Dlaczego klub nie reklamuje spotkań rozgrywanych na Roosevelta w miastach ościennych i w regionie?

Jak widać liczba błędów w kierowaniu spółką odpowiedzialną za marketing klubu jest znacząca i mając na uwadze powyższe fakty z przykrością musimy zauważyć, że nie widzimy perspektyw odnośnie efektywnej współpracy na linii Górnik Zabrze Sport Marketing, kierowanej przez Pana Arkadiusza Trzeciakiewicza, a Stowarzyszeniem Klub Sympatyków Górnika Zabrze.
Dodajmy, że przed powstaniem spółki medialnej współpraca na linii Górnik Zabrze (reprezentowanej głównie przez osobę Dyrektora ds. Marketingu Pana Krzysztofa Maja), a Stowarzyszeniem przebiegała wręcz modelowo.

Ze sportowym pozdrowieniem,
Stowarzyszenie Klub Sympatyków Górnika Zabrze.

źródło: stowarzyszenie.net



Redakcja www.Gornik.Zabrze.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie redakcja zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, itp.

















Copyright © 2001-2018 Górnik Zabrze On-Line - serwis nieoficjalny. Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.
[zalecane przeglądarki: Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera] online