Forum
 

Górnik nie będzie odwoływał się od drugiej żółtej kartki dla Szymona Żurkowskiego? ()

- Nigdy nie komentuję pracy sędziego. Proszę wybaczyć… - trener Górnika Marcin Brosz grzecznie, ale stanowczo odmówił odpowiedzi na pomeczowe pytanie, dotyczące oceny sytuacji z doliczonego czasu gry podczas wczorajszego meczu z Zarią.
Szymon Żurkowski – przypomnijmy – upadł w „szesnastce” gości po interwencji jednego z zawodników Zarii. Czy był kontakt z przeciwnikiem? Czy powinien być rzut karny? A może rację miał słowacki arbiter, uznając zachowanie zabrzanina za próbę wymuszenia „jedenastki”?
W klubie jeszcze nie podjęto decyzji, czy wysłane zostanie odwołanie do UEFA w sprawie drugiej żółtej kartki, jaką w tej sytuacji upomniany został „Żurek” (wyklucza go ona z gry w rewanżu). Zabrzanie mają na to czas do 24 godzin od ostatniego gwizdka czwartkowego meczu.

źródło: Sport



Redakcja www.Gornik.Zabrze.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie redakcja zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, itp.

















Copyright © 2001-2018 Górnik Zabrze On-Line - serwis nieoficjalny. Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.
[zalecane przeglądarki: Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera] online